Ομιλία της Προέδρου του Σωματείου ΦΑΣΜΑ Κας Ζερβού Ελένης στην εκδήλωση – παρουσίαση του βιβλίου “Το Καβουράκι” της συγγραφέως Μαρίας Μπαριτάκη

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *