Το νέο Διοικητικό Συμβούλιο που προέκυψε μετά τις αρχαιρεσίες της 11ης Μαρτίου 2024 και συγκροτήθηκε σε Σώμα σήμερα Τετάρτη 20 Μαρτίου 2024 έχει ως εξής:
Πρόεδρος: Ελένη Ζερβού
Αντιπρόεδρος: Δημήτριος Κανέλλος
Γενικός Γραμματέας: Στυλιανή Κόλλια
Ταμίας: Αλεξάνδρα Ανδρεάδη
Αναπλ.Γραμματέας: Γεωργία Αναργύρου
Αναπληρωματικά Μέλη:
Μαρία Βρανοπούλου
Αλεξάνδρα Μαθιουλάκη

