ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ ΝΕΟΥ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ

Το νέο Διοικητικό Συμβούλιο που προέκυψε μετά τις αρχαιρεσίες της 11ης Μαρτίου 2024 και συγκροτήθηκε σε Σώμα σήμερα Τετάρτη 20 Μαρτίου 2024 έχει ως εξής:

Πρόεδρος: Ελένη Ζερβού

Αντιπρόεδρος: Δημήτριος Κανέλλος

Γενικός Γραμματέας: Στυλιανή Κόλλια

Ταμίας: Αλεξάνδρα Ανδρεάδη

Αναπλ.Γραμματέας: Γεωργία Αναργύρου

Αναπληρωματικά Μέλη:

Μαρία Βρανοπούλου

Αλεξάνδρα Μαθιουλάκη

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *