ΓΙΟΡΤΙΝΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

Το Σάββατο 21 Δεκεμβρίου 2024 υλοποιήθηκε το τελευταίο γιορτινό εξωτερικό Πρόγραμμα αυτής της χρονιάς με το Τηλεσκόπιο Ινστιτούτο Ανάπτυξης & Ευζωίας

Τα φιλαράκια έφαγαν το γλυκό τους κι έπειτα έκαναν βόλτα στην πλατεία της πόλης μας!!

Στη συνέχεια επέστρεψαν στο Τηλεσκόπιο, αφού είχαν περπατήσει παρεούλα μέσα από τα σοκάκια της στολισμένη πόλη μας!

Το κρύο τσουχτερό αλλά η φοβερή ομάδα μας δεν πτοήθηκε καθόλου!!!

Δόθηκε η ευκαιρία στους εφήβους μας να επικοινωνήσουν μεταξύ τους , να περάσουν ευχάριστες στιγμές & να διασκεδάσουν!!

Ευχαριστούμε θερμά την κ. Μαρία Γαλανοπούλου και τους συνεργάτες της καθώς και τις εθελόντριες Βίκυ Καπώλη και Άρτεμις Ζωγράφου για την άριστη συνεργασία!!!

Το επόμενο ραντεβού μας …του χρόνου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *