ΔΕΛΤΊΟ ΤΎΠΟΥ
Την Παρασκευή 3 και το Σάββατο 4 Οκτωβρίου 2025 διεξήχθη το 11ο Εκλογοαπολογιστικό Συνέδριο της Ε.Σ.Α.μεΑ. (Εθνική Συνομοσπονδία Ατόμων με Αναπηρία) – NCDP στην Αθήνα .
Εκατοντάδες σύνεδροι από όλα τα μέρη της Ελλάδας συγκεντρώθηκαν στο συνεδριακό χώρο του ξενοδοχείου Novotel όπου είχαν την ευκαιρία να ανταλλάξουν απόψεις και να υποβάλουν προτάσεις για τα σημαντικά ζητήματα του αναπηρικού κινήματος
Το ΦΑΣΜΑ Σωματείο Γονέων Κηδεμόνων & Φίλων Παιδιών και Ατόμων Με Αυτισμό Κορινθίας εκπροσώπησε η Πρόεδρος κ.Ελένη Ζερβού.



