#9ο#Πανελλήνιο##Συνέδριο Αυτισμού
Ένα Συνέδριο όπου παρακολουθήσαμε σημαντικές εισηγήσεις αλλά ταυτόχρονα διαπιστώσαμε ότι υπάρχουν πολλά που πρέπει να γίνουν προπάντων για τα παιδιά και τα άτομα στο φάσμα του Αυτισμού αλλά και για τις οικογένειές τους !!!
Ευχαριστούμε θερμά την αγαπημένη συνεργάτη κ. Μαρία Γαλανοπούλου , που συμμετείχε με ανάρτηση e – poster για το καινοτόμο πρόγραμμα υποστήριξης αδερφών ατόμων με ΔΑΦ που υλοποιείται για 2η χρονιά σε συνεργασία και με το ΦΑΣΜΑ Σωματείο Γονέων Κηδεμόνων & Φίλων Παιδιών και Ατόμων Με Αυτισμό Κορινθίας
Ευχαριστούμε θερμά τη ψυχολόγο Δήμητρα Βασιλοπούλου για το εξαιρετικό έργο της!!




