ΔΕΛΤΊΟ ΤΎΠΟΥ
Το Σάββατο 7 Ιουνίου 2025 η ομάδα μας Τζάμπολ Αγάπης Κορίνθου συμμετείχε στην τελετή λήξης του Τζάμπολ Αγάπης στο φιλόξενο χώρο του Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας – ΣΕΦ
Μία Γιορτή Χαράς και Αγάπης
Οι μικροί αθλητές έπαιξαν, έβαλαν καλάθια, χόρεψαν και διασκέδασαν!!
Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε θερμά τον Γιάννη Τσουμπρή για την πρόσκληση και να τον συγχαρούμε για την άψογη διοργάνωση της ξεχωριστής αυτής εκδήλωσης, καθώς και για την ευρύτερη ανιδιοτελή προσφορά του στα παιδιά μας .
Ευχαριστούμε επίσης τους προπονητές μας Δημήτρη Καρπούζο, Χριστίνα Τσαπανίδου, Νίκο Κορολή και Αναστασία Ηλία για την αγάπη και την στήριξή τους.
Τέλος ευχαριστούμε το ΗΡΑΙΟΝ ΤΟΥΡΣ ΛΟΥΤΡΑΚΙ Heraion Tours Loutraki για την ασφαλή μεταφορά μας.






