Την Κυριακή 6 Απριλίου 2025 συμμετείχαμε στην όμορφη γιορτή για ξεχωριστά παιδιά που διοργανώθηκε από το Δήμο Παλλήνης στο Οινοποιείο Πέτρου, κατόπιν πρόσκλησης του αγαπημένου και φίλου φορέα Avali – Αβάλη και της Προέδρου Πηνελόπης Αλεξίου!!!
Μία γιορτή χαράς, Αγάπης, συμπερίληψης, στην οποία συμμετείχαν Γενικά και Ειδικά σχολεία του Δήμου, Ξενώνες Εφήβων, ΚΔΑΠΜΕΑ, Κέντρα Διημέρευσης, Οικοτροφεία!!!
Τα παιδιά μας είχαν τη χαρά να :
ακούσουν από την Θεοδώρα Σιάρκου το παραμύθι της Εύας Βακιρτζή “το Αυγό”
να τραγουδήσουν
να χορέψουν
να συμμετέχουν σε ρυθμικά παιχνίδια και αθλοπαιδιές
να φυτέψουν το δικό τους Λουλούδι της Αγάπης
να ζωγραφίσουν
να διακοσμήσουν λαμπάδες
Και το καλύτερο ήταν στο τέλος που ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ γίναμε ένα… χορεύοντας zoumba!!
Θέλουμε να εκφράσουμε τις θερμές μας ευχαριστίες :
στην κ. Πηνελόπη Αλεξίου και σε όλα τα μέλη της Αβαλη για την πρόσκληση και τη φιλοξενία
στο Δήμαρχο Δήμου Παλλήνης κ. Χρήστο Αϊδόνη και στην Αντιδήμαρχο κ. Τριανταφυλλιά Δασκαλάκη
Επίσης θέλουμε να συγχαρούμε όλους όσους συνέβαλαν στη διοργάνωση αυτής της εξαιρετικά επιτυχημένης εκδήλωσης !
Περάσαμε μικροί και μεγάλοι ΥΠΈΡΟΧΑ!! Ευχαριστούμε πολύ για την πρόσκληση!







