ΜΟΝΟΗΜΕΡΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΚΔΡΟΜΗ

Την Κυριακή 22 Οκτωβρίου 2023 με σύμμαχο τον καλό καιρό πραγματοποιήθηκε μονοήμερη εκπαιδευτική ψυχαγωγική εκδρομή για τα μέλη του ΦΑΣΜΑ Σωματείο Γονέων & Φίλων Παιδιών και Ατόμων Με Αυτισμό Κορινθίας υπό την αιγίδα της Περιφέρειας Πελοποννήσου .

Πρώτη μας στάση η πανέμορφη Βυτίνα , βόλτα στο πανέμορφο Δασάκι της και στην Οδό Αγάπης και καφεδάκι και χυμό στην πανέμορφη πλατεία. Είχαμε την ευκαιρία να επισκεφθούμε την #Τριανταφυλλίδειος#Γεωργική#Σχολή και να μας ξεναγήσει στο χώρο η κυρία Έλσα Θαλασσινού Πρόεδρος του ΟΜΙΛΟΣ ΚΥΡΙΩΝ ΒΥΤΙΝΑΣ #ΟΜΙΛΟΣ#ΚΥΡΙΩΝ#ΒΥΤΙΝΑΣ

Στη συνέχεια συνεχίσαμε στην Καρκαλού Αρκαδίας και γευματίσαμε στη φιλόξενη Ταβέρνα Το Λάθος

Τέλος επισκεφθήκαμε το Υπαίθριο Μουσειο Υδροκίνησης Δημητσάνας όπου ξεναγηθήκαμε στους πανέμορφους χώρους από την υπεύθυνη κ.Ήρα Παπαδημητρίου

Η εμπειρία μας ήταν συναρπαστική και μικροί και μεγάλοι περάσαμε στιγμές χαράς, ξεγνοιασιάς και ευφορίας!!!!!!!

Θα θέλαμε να εκφράσουμε για μία ακόμη φορά δημόσια τις ευχαριστίες μας προς την# #Περιφέρεια# #Πελοποννήσου για την διαρκή υποστήριξη προς τα παιδιά μας !!!!

Ευχαριστούμε θερμά το ταξιδιωτικό γραφείο ΗΡΑΙΟΝ και τον αγαπημένο μας Οδηγό κ.Ανδρέα για την ασφαλή και ευχάριστη μεταφορά μας!!!

Ευχαριστούμε θερμά τους ιδιοκτήτες κ.Κώστα και κ.Θάνο καθώς και όλο το προσωπικό της ταβέρνας #Το##Λάθος# για την φιλοξενία και την άψογη εξυπηρέτηση!!!

Ευχαριστούμε θερμά την κ.Έλσα Θαλασσινού Πρόεδρο του #ΟΜΙΛΟΥ#ΚΥΡΙΩΝ#ΒΥΤΙΝΑΣ για την θερμή υποδοχή και την ξενάγηση !!

Ευχαριστούμε θερμά για την ξενάγηση και τα όμορφα δώρα που πρόσφεραν στα παιδιά μας οι υπεύθυνοι στο #Υπαίθριο##Μουσείο##Υδροκίνησης

Ήταν μια καταπληκτική εκδρομή!!!!!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *