ΟΜΙΛΙΑ ΣΕ ΕΚΔΗΛΩΣΗ 3ΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΛΟΥΤΡΑΚΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗ ΓΙΟΡΤΗ ΤΗΣ ΜΗΤΕΡΑΣ
Μια γιορτή διαφορετική, γεμάτη χαμόγελα, χαρά, μουσική, συγκίνηση, εκπλήξεις και πολύ συναίσθημα ήταν η σημερινή εκδήλωση με αφορμή τη γιορτή της Μητέρας. Ευχαριστούμε θερμά τους γονείς που κατέκλυσαν την αίθουσα εκδηλώσεων και τους εκλεκτούς καλεσμένους που άφησαν το αποτύπωμά τους στην ψυχή μας μέσα από τα υπέροχα λόγια τους. Τιμητική η παρουσία τριών γυναικών – μανάδων η καθεμιά αντιπροσωπεύοντας έναν ιδιαίτερο ρόλο που τους δόθηκε από την ίδια τη ζωή. Η κ. Στέλλα Κοκκινού πολύτεκνη μητέρα 4 παιδιών και γραμματέας του Σύλλογος γονέων 3ου δημοτικού σχολείου Λουτρακίου, η κ. Ελένη Ζερβού, προϊσταμένη του 5ου Νηπιαγωγείου και πρόεδρος του Συλλόγου ΦΑΣΜΑ Σωματείο Γονέων & Φίλων Παιδιών και Ατόμων Με Αυτισμό Κορινθίας και η κ. Αλεξάνδρα Μάκου, Αλεξανδρα Μακου μητέρα της Γαρυφαλιάς Ψαρράκου που δολοφονήθηκε το 2021 στη Φολέγανδρο και συνιδρύτρια του οργανισμού ΓΙΝΕ ΑΝΘΡΩΠΟΣ, που δραστηριοποιείται σε συνεργασία με το CSI institute και τον ιδρυτή του κ. Μανώλη Σφακιανάκη στην ενημέρωση και ευαισθητοποίηση των πολιτών πάνω σε θέματα βίας μαζί με πολλούς εθελοντές. Είμαστε ευγνώμονες που το σχολείο μας έχει καταφέρει να είναι εξωστρεφές, ανοιχτό στην κοινωνία, υποστηρίζει την καινοτομία, και μέσα από τις δράσεις και τις δραστηριότητες γίνεται σημαντικό κέντρο πολιτισμού, δημιουργίας, επικοινωνίας και συνεργασίας, κάτι που τόνισε και η Σύμβουλος Εκπαίδευσης της περιφέρειάς μας κ. Αναστασία Γκιόκα, που μας τίμησε επίσης με την παρουσία της.


