ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΟ 11ο ΕΚΛΟΑΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΕΣΑΜΕΑ

ΔΕΛΤΊΟ ΤΎΠΟΥ

Την Παρασκευή 3 και το Σάββατο 4 Οκτωβρίου 2025 διεξήχθη το 11ο Εκλογοαπολογιστικό Συνέδριο της Ε.Σ.Α.μεΑ. (Εθνική Συνομοσπονδία Ατόμων με Αναπηρία) – NCDP στην Αθήνα .

Εκατοντάδες σύνεδροι από όλα τα μέρη της Ελλάδας συγκεντρώθηκαν στο συνεδριακό χώρο του ξενοδοχείου Novotel όπου είχαν την ευκαιρία να ανταλλάξουν απόψεις και να υποβάλουν προτάσεις για τα σημαντικά ζητήματα του αναπηρικού κινήματος

Το ΦΑΣΜΑ Σωματείο Γονέων Κηδεμόνων & Φίλων Παιδιών και Ατόμων Με Αυτισμό Κορινθίας εκπροσώπησε η Πρόεδρος κ.Ελένη Ζερβού.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *