ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΟ 2ο ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ # ΚΟΡΙΝΘΟΣ ΠΟΛΗ ΠΟΥ ΜΑΘΑΙΝΕΙ #

ΔΕΛΤΊΟ ΤΎΠΟΥ

Κόρινθος 8 Ιουλίου 2025

2ο ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ

Κόρινθος Πόλη που Μαθαίνει !!!

Δήμος Κορινθίων Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου

Το ΦΑΣΜΑ Σωματείο Γονέων Κηδεμόνων & Φίλων Παιδιών και Ατόμων Με Αυτισμό Κορινθίας συμμετείχε για πρώτη φορά στο φεστιβάλ μαζί με άλλους φορείς Διά Βίου Μάθησης της Κορίνθου !!

Το Σωματείο μας εκπροσωπήθηκε από την Πρόεδρο Ελένη Ζερβού, τη Γ.Γραμματέα Στυλιανή Κόλλια , την ταμία Αλεξάνδρα Ανδρεάδη και τον Αντιπρόεδρο Δημήτριο Κανέλλο.

Δόθηκε η ευκαιρία σε όλους τους εμπλεκόμενους φορείς για ανταλλαγή απόψεων, ιδεών και προτάσεων !!!

Το Σωματείο είχε τη δυνατότητα να παρουσιάσει το έργο του , τη διοργάνωση αξιόλογων ενημερωτικών ημερίδων, τη συμμετοχή των παιδιών του Σωματείου σε προγράμματα άθλησης (Ειδική Καλαθοσφαιρική Αγωγή- Τζαμπολ Αγάπης , Θεραπευτική κολύμβηση, Στίβος) καθώς και το Εξωτερικό πρόγραμμα ανάπτυξης κοινωνικών δεξιοτήτων.

ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ ΟΡΓΑΝΩΝΟΥΜΕ ΠΕΤΥΧΑΙΝΟΥΜΕ

Το φεστιβάλ έκλεισε με το μουσικό συγκρότημα #Deterrents#

Θερμά συγχαρητήρια στους διοργανωτές!!!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *