Το Σάββατο 25 Νοεμβρίου 2023 συμμετείχαμε στην 1η Παν – Πελοποννησιακή Συνέλευση, ζωντανά στις 10:00 πμ το Σάββατο 25 Νοεμβρίου στο Αλεξάνδρειο Συνεδριακό Κέντρο Λουτρακίου
Ήταν μια ευκαιρία να ενημερωθούμε εκτενώς σχετικά με το πρόγραμμα ##Αγησίλαος# και παράλληλα η αφορμή να γνωριστούμε και να ανταλλάξουμε απόψεις με αξιόλογα μέλη – αγωνιστές Σωματείων και Συλλόγων του αναπηρικού κινήματος από όλη την Πελοπόννησο!!
Θερμά Συγχαρητήρια στους διοργανωτές της εκδήλωσης, στην Περιφέρεια Πελοποννήσου , στην Ε.Σ.Α.μεΑ. (Εθνική Συνομοσπονδία Ατόμων με Αναπηρία) – NCDP , στην Περιφερειακή Ομοσπονδία Ατόμων με Αναπηρία Πελοποννήσου ” ΠΟΜΑμεΑΠΕΛ “ και στο Δήμο Λουτρακίου – Περαχώρας – Αγίων Θεοδώρων



