ΛΗΞΗ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΠΟΙΗΣΗΣ 2025-26

Εξωτερικό Πρόγραμμα Κοινωνικοποίησης και Ανάπτυξης Δεξιοτήτων για την παρέα των εφήβων

Το Σάββατο 6 Ιουνίου 2026 τα φιλαράκια απόλαυσαν τον περίπατο στην πόλη της Κορίνθου, στο Φλοίσβο .

Στη συνέχεια 1η στάση σε Ζαχαροπλαστείο της πόλης . Αφού … γλυκάθηκαν, συνέχισαν τη βόλτα τους και κατέληξαν σε όμορφο καφέ στον Άγιο Νικόλαο.

Εκεί χαλάρωσαν και απόλαυσαν δροσιστικούς χυμούς.

Έτσι ολοκληρώθηκε με επιτυχία το πρόγραμμα Κοινωνικοποίησης κι αυτή τη χρονιά με πολλές εμπειρίες και όμορφες στιγμές χαλάρωσης και ξεγνοιασιάς

Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε θερμά :

την κ. Μαρία Γαλανοπούλου και τους συνεργάτες της από το Τηλεσκόπιο Ινστιτούτο Ανάπτυξης & Ευζωίας για την όμορφη συνεργασία

τις Εθελόντριες του Σωματείου Φάσμα κ.Άρτεμη Ζωγράφου και κ.Βίκυ Καπώλη

τους σπουδαστές και σπουδάστριες του τμήματος Βοηθοί Παιδαγωγών της ΙΣΑΕΚ Ευεωπρόοδος για την πολύτιμη βοήθειά τους

τους ιδιοκτήτες των επιχειρήσεων της Κορίνθου για τη “ζεστή” φιλοξενία τους

Εις το επανιδείν

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *